ונציה הקטנה בבאקו 

בבאקו יש לא מעט אטרקציות שוות, שמתאימות גם למשפחות וגם לזוגות רומנטיים, כאשר אחת האטרקציות הכי מתוקות ואהובות בבאקו היא "ונציה הקטנה". ונציה הקטנה באקו היא 'עיר קטנה' בטיילת של באקו, שנבנתה בשנת 1960, והורחבה משמעותית בשנת 2012.

אם אתם נוסעים לבאקו בקרוב, אל תפספסו את הפארק המקסים הזה ואת כל מה שיש לעשות בו – המשיכו לקרוא לכל הפרטים שכדאי לדעת על ונציה הקטנה באקו!

ונציה הקטנה בבאקו

מה זה אומר, ונציה קטנה?

ונציה הקטנה היא פארק שמנסה לחקות את העיר ונציה באיטליה. העיר ונציה ידועה בזכות תעלות המים שלה ובזכות סירות הגונדולה המחליפות את הרכבים והכבישים. גם ונציה קטנה של באקו מורכבת משני איים גדולים מרכזיים ועוד כמה איים קטנים וירוקים, ביניהם ניתן לשוט על גונדולות בסגנון איטלקי ולעבור מאי לאי באמצעות גשרים קטנים. תעלות המים בבאקו הן תעלות מלאכותיות, והן זורמות בין האיים עליהם ניצבים מסעדות, בתי קפה וכן מועדונים ופאבים.

מה אפשר לעשות בונציה הקטנה בבאקו?

יש כמה דברים ואטרקציות שתוכלו למצוא בפארק הזה, שהפך אותו לכל כך פופולרי על ידי תיירים וכן מקומיים. הנה טעימה מהאטרקציות שמחכות לכם בונציה הקטנה:

  • פארק הליכה – קודם כל, מדובר על פארק מוקף בתעלות שניתן ללכת בו ולטייל עם המשפחה או עם בן/בת הזוג. הפארק מתוחזק ונקי, וניתן להלך בין השבילים המקסימים והגשרים, לשבת לצד המים ולהנות מהשקט של העיר גם כשאתם נמצאים ממש בלב העיר. האווירה רגועה, נוחה ורומנטית!
  • גונדולות – כמו שכבר ציינו, ניתן לשוט על גונדולת, אותן סירות ונציאניות, בין התעלות של הפארק. זו אטרקציה מהממת גם למבוגרים וגם לילדים, במהלכה תוכלו להנות מהשקט של המים, לצלם תמונות נהדרות ולחוות רוגע ושלווה. אם אתם מגיעים בזוג, מומלץ לשוט בגונדולה בשעות הערב ולהנות משייט רומנטי.
  • מסעדות – בין תעלות המים המקסימות תוכלו גם למצוא משהו לאכול, בשתי מסעדות מעולות. מסעדה אחת היא מסעדה איטלקית, כך שתוכלו באמת להיכנס לאווירה של ונציה. מסעדה אחרת היא מסעדה מזרחית יותר, שמתכתבת עם באקו ואזרבייג'ן. שווה לבחור באחת המסעדות האלו ולהנות מארוחה נפלאה בונציה הקטנה, או לחילופין לערוך פיקניק באחת הפינות בפארק.

איך מגיעים לונציה הקטנה, ומה המחיר?

ונציה הקטנה ממוקמת בטיילת של באקו, והכתובת המדויקת שלה היא 73 Neftchiler Avenue – וניתן להגיע אליה בקלות! אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית, ישנם מספר קווים שמגיעים לונציה הקטנה (88, 61, 2, 6, 5, ו-125), וכן ניתן לקחת מונית זולה ממרכז העיר. 

שימו לב, הכניסה לפארק עולה כסף – בין 5-10 AZN (בין 10-20 שקלים), והוא פתוח בין השעות 10 בבוקר ועד 11:30 בלילה.

תוכן עניינים