גרנד פרי פורמולה 1 בבאקו

הגרנד פרי של אזרבייג'ן המתקיים בבאקו הוא אירוע מרכזי בסבב פורמולה 1, המשלב בין מרוץ עירוני עוצר נשימה ונופים אורבניים עוצרי נשימה. בשנת 2024, המירוץ יתקיים בין התאריכים 13-15 בספטמבר, וימשוך אלפי אוהדים מכל העולם לעיר באקו.

המסלול

המרוץ בבאקו נערך על מסלול עירוני ייחודי המשתרע לאורך 6.006 ק"מ ועובר דרך מבנים היסטוריים ואתרים מרכזיים בעיר. בשל האופי העירוני של המסלול, תנועה במרכז העיר מוגבלת מאוד במהלך האירוע, וחשוב להיערך מראש לסגירת כבישים והגבלות תנועה שיחולו על התושבים והמבקרים כאחד​.

מקומות מומלצים לצפייה

למי שמחפש לצפות במירוץ מקרוב ובנוחות מרבית, קיימות מספר אפשרויות מצוינות. מלונות כמו Fairmont Baku ו-Boulevard Hotel Baku מציעים תצפיות ישירות על המסלול, כולל חוויות אירוח יוקרתיות. יש לקחת בחשבון שמחירי הלינה עולים באופן משמעותי במהלך סוף השבוע של המירוץ, ויש להזמין חדרים מראש​.

רכישת כרטיסים

כרטיסים לאירוע זמינים לרכישה מוקדמת באתר הרשמי של פורמולה 1 ובאתרים נוספים כמו "Baku City Circuit". סוגי הכרטיסים מגוונים, כולל כרטיסי עמידה, כרטיסים לישיבה ביציעים, וחבילות VIP שמציעות גישה לאירועים בלעדיים כמו חתימות נהגים וסיורים במוסכים. ככל שמתקרב מועד האירוע, המחירים עולים בהתאם לביקוש הגבוה​.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

כבישים שייסגרו

במהלך גרנד פרי פורמולה 1 בבאקו, מספר כבישים מרכזיים בעיר ייסגרו לתנועה כדי לאפשר את קיום המרוץ בבטחה. הכבישים העיקריים שייסגרו כוללים את:

  • שדרות נפטון (Neftchilar Avenue)
  • רחוב אולגה ז'בובה (Azadliq Avenue)
  • רחוב איסמאילוב (Istiglaliyyat Street)
  • רחוב שאח'ידלר (Mikayil Huseynov Street)
  • רחוב גוֹשָה גָלָה (Gosha Gala Gapisi)
  • אזור הטיילת לאורך הים הכספי ייסגרו למכוניות

הכבישים האלו ייסגרו מספר ימים לפני תחילת המירוץ ויפתחו מחדש לאחר סיום האירוע. במהלך סגירת הכבישים, יסופקו דרכי תחבורה חלופיות ועוקפות עבור תושבי העיר והתיירים. מידע מדויק על הסגירות ניתן למצוא באתר הרשמי של המרוץ ובמערכות התראה מקומיות.

אירועים נוספים במהלך סוף השבוע

בנוסף למרוץ עצמו, מתקיימים מגוון אירועים נלווים כמו מופעי מוזיקה, פסטיבלים ופעילויות למשפחות. בשנת 2024, וויל סמית' צפוי להופיע בקונצרט במהלך סוף השבוע, וישנן גם הזדמנויות למפגשים עם נהגים בסיורים מיוחדים ובאירועי חתימות. העיר כולה הופכת לאזור פעילות תוססת עם אווירה חגיגית ומלאת חיים​.

סיור מיוחד לבאקו במהלך גרנד פרי פורמולה 1 2024: חוויה בלתי נשכחת

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת ובלתי נשכחת לחוות את גרנד פרי פורמולה 1 בבאקו בשנת 2024, הסיור המיוחד של 5 ימים הוא הבחירה המושלמת עבורכם. הסיור משלב בין צפייה במירוץ לבין חוויות תרבותיות, קולינריות ותיירותיות בעיר באקו, ומציע הזדמנות ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע בתקופת המירוץ.

לוח הזמנים של הסיור

  • יום 1 – 12.09.2024: הגעה לבאקו. ביום הראשון תגיעו לעיר הבירה של אזרבייג'ן, תתמקמו במלון יוקרתי במרכז העיר, ותוכלו להכיר את הסביבה ולהתכונן לקראת האירועים הקרובים.
  • יום 2 – 13.09.2024: סשן האימון הראשון של פורמולה 1®. ביום השני תוכלו לצפות באימון הראשון של המרוץ ולראות את הנהגים והמכוניות בפעולה על המסלול העירוני הייחודי של באקו.
  • יום 3 – 14.09.2024: סשן האימון השלישי של פורמולה 1®. ביום זה תוכלו לצפות בסשן האימון השלישי והאחרון לפני המרוץ הגדול. זו הזדמנות נוספת לחוות את ההתרגשות על המסלול ולהתרשם מהאווירה התוססת בעיר.
  • יום 4 – 15.09.2024: גרנד פרי פורמולה 1 אזרבייג'ן 2024. היום הגדול שבו מתקיים המרוץ המרכזי. תיהנו מהאקשן והמהירות של הפורמולה 1 עם מקומות ישיבה נוחים ואסטרטגיים לצפייה מיטבית. בנוסף, תשתתפו באירועים נלווים כמו מופעי מוזיקה, חתימות נהגים ופעילויות מיוחדות לפורמולה 1.
  • יום 5 – 16.09.2024: חזרה הביתה. לאחר ארבעה ימים של חוויות בלתי נשכחות, תעזבו את באקו ותשובו הביתה עם זיכרונות מרגשים מהסיור ומהמרוץ.

מה כולל הסיור?

  • אירוח יוקרתי: הסיור כולל לינה במלונות ברמה גבוהה במרכז באקו, המציעים גישה נוחה לכל האטרקציות המרכזיות ולמסלול המרוץ.
  • כרטיסים למירוץ: במסגרת הסיור תקבלו כרטיסים עם גישה ליציעים נבחרים ונוחים לצפייה במירוץ. בנוסף, הכרטיסים כוללים גישה לאירועים נלווים כמו סיורים במוסכים ומפגשים עם נהגים.
  • סיורים מודרכים: במהלך הסיור תבקרו באתרים היסטוריים ותרבותיים בבאקו, ותכירו את ההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר. בנוסף, תיהנו מארוחות במסעדות מקומיות שיאפשרו לכם לטעום מהמטבח האזרבייג'ני המסורתי.
  • חוויות נוספות: תיהנו מהופעות מוזיקה ומפסטיבלים שונים שיתקיימו ברחבי העיר, כמו גם מהנוף המרהיב של הים הכספי והמבנים המרשימים של באקו.

הסיור המיוחד הזה מהווה חבילה מושלמת למי שרוצה ליהנות מחוויית הפורמולה 1 בעיר מרתקת כמו באקו, עם שילוב מושלם של ספורט, תרבות ואירוח יוקרתי.

לפרטים נוספים ולהזמנות, אתם מוזמנים לבקר בקישור הבא:

Powered by GetYourGuide

לקראת 2025

הגרנד פרי של 2025 מתוכנן להתקיים בתאריכים 19-21 בספטמבר, כשהאירוע ממשיך למשוך תשומת לב רבה. באקו ממשיכה לבסס את מקומה כאחד היעדים המובילים בסבב פורמולה 1, עם תוכניות להרחבת האירועים והאטרקציות סביב המירוץ.

סיכום

הגרנד פרי של באקו מציע חוויה ייחודית המשלבת בין ספורט מוטורי מהיר ומרגש לבין נופים אורבניים מרהיבים ותרבות מקומית עשירה. האירוע מושך אליו אוהדים מכל העולם ומספק חוויה שאסור לפספס. אם אתם מתכננים לבקר בבאקו במהלך המירוץ, חשוב להיערך מראש לסגירת כבישים, להזמין כרטיסים ומקומות לינה מוקדם, וליהנות מכל מה שהעיר מציעה מעבר למרוץ עצמו​.

תוכן עניינים